2014. november 30., vasárnap

PICARD fekete valódi bőr táska-jól pakolható - Jelenlegi ára: 2 490 Ft

Eladó a képen látható Picard bőr táska, sportos fazonnal, sokat hordtam. Egy bőrápolókrém sokat segít rajta, szerintem még bőven hordható, nekem már nincsen hozzá cípőm, áttértem a barnákra-így most megvállok tőle. Szerethető, hálás darab. Belül egy helyen már varrva van a bélés, ez nem feltűnő-fotóztam. A táska áltlánosan arányosan "kopott"-nincsen durva esztétikai hibája.
Két cipzáros különálló résszel, melyben még külön egy cipzáros elválasztó rekesz, egy fakk és egy belső rejtett kis cipzáros zseb is van, a másik részében a táskának mobiltartós rész és egy elválasztó rész is helyett kapott. Nagyon jól pakolható  atáska, hátul is egy cipzáros rekesz van kívülről.
Méretei: szélesség 30cm, magasság: 22cm, mélység: 10cm, fül hossza: 145cm-állítható


Jelenlegi ára: 2 490 Ft

Az aukció vége: 2014-12-06 17:15
. PICARD fekete valódi bőr táska-jól pakolható - Jelenlegi ára: 2 490 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése